poniedziałek, 11 stycznia 2016

Plany na rok 2016

Przyszedł czas na przedstawienie tegorocznych planów.
Póki co nie jest tego zbyt dużo, bo projekty są większe i głównie na nich będę się skupiać, co zajmie wystarczająco dużo czasu.


1. "Ostatnia wieczerza" - ten rok będzie poświęcony głównie pracy nad tym haftem. Chciałabym go skończyć jak najszybciej, żeby siostra mogła w końcu powiesić go na ścianie.


2. "Sister Moon" HAED - wzorek otrzymałam w ramach akcji RAK na stronie i grupie Facebookowej HAED. Wypatrzyłam i wymarzyłam go już dawno. Aktualnie kompletuje materiały i dzielnie powstrzymuję się od wrzucenia go na krosno. Ale obawiam się, że długo nie wytrzymam ;)


Podejrzewam, że w międzyczasie pojawią się jakieś mniejsze prace.

8 komentarzy:

  1. Dwa konkretne projekty. Kończ Wierzeczę :):):) a potrm drugi na krosno.
    Zastanawiałam się nad salem u Kasi .Jednak będę Was tylko podpatrywać.nie dam rady , chociaż podoba mi się, lubię samplery.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dużo ilościowo nie jest, ale jakościowo szalejesz :) Mega duże projekty :)
    Do SALu zapisałam się i ja, więc wspólnie będziemy stawiać kolorowe krzyżyki w tym cudeńku :)
    Trzymam kciuki i życzę wytrwałości :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Może lista nie jest długa, ale co do wielkości wzorów to iście wybitny plan.

    OdpowiedzUsuń
  4. życzę spełnienia planów! :) i wytrwałości :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Trzymam kciuki za ukończenie zaplanowanych haftów. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Życzę zrealizowania pięknych planów !

    OdpowiedzUsuń
  7. Plany bardzo ciekawe i na pewno realne ;). HEAD jest absolutnie niesamowity! A sampler poleci szybko i nim sie obejrzysz bedzie gotowy ;). Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piekne plany. Zwłaszcza HAED zachwyca.

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie zapraszam do komentowania :)