piątek, 27 listopada 2015

Twórcze Inspiracje 6 oraz Igłą Malowane 6

W ostatnich dniach dostałam przesyłkę od Coricamo z kolejnym numerem "Igłą malowane". To mi przypomniało, że nie zamieściłam jeszcze recenzji 6 numeru "Twórczych Inspiracji". W związku z tym dzisiaj 2w1 :)

Zaczniemy od "Twórczych Inspiracji"


W numerze znajdziemy głównie inspiracje świąteczne. Dużo bombek wykonanych przeróżnymi technikami: kanzashi, haft wstążeczkowy, powertex, haft krzyżykowy, robótki na drutach. Moimi faworytami są oczywiście te wykonane techniką haftu krzyżykowego. Ale zaciekawiły mnie również bombki robione na drutach.





Następnie mamy różnego rodzaju zawieszki świąteczne. Tutaj również znajdziemy różne metody: beading (wzorki mogą być spokojnie wykorzystane np. na haftowane kartki), skrzaty z szyszek, filc i guziki, frywolitka na igle.




W numerze nie zabrakło również świątecznych kartek. Już nie długo powinny zagościć u mnie na tamborku.



No i kilka projektów, które w ogóle mnie nie zainteresowało: knooking - drutełko, fantazyjny szal, kolorowy pled, kolia żywiołów.




Kolej na najnowszy numer "Igłą malowane", który również nawiązuje głównie do świąt.



W numerze znajdziemy różnego rodzaju kartki.



Bombki i zawieszki.



Nie zabrakło motywów kwiatowych, m.in. "Kwiaty chabru" - świetnie będą pasować do maków z poprzedniego numeru.



Serwetki.




Niektóre wzorki mogą zostać wykorzystane na kilka sposobów: serwetki, kartki, zawieszki, bombki.
W obu numerach nie zabrakło oczywiście galerii czytelników i innych artykułów.

2 komentarze:

Serdecznie zapraszam do komentowania :)