poniedziałek, 5 stycznia 2015

Witam!

Witam serdecznie na moim blogu, który poświęcony będzie tematyce haftu - głównie krzyżykowego.

Moja przygoda z haftem rozpoczęła się już w podstawówce, a uczyła mnie go mama. Pierwsze dzieła nie były jakoś bardzo skomplikowane i nie było ich też za dużo.

Haftowałam różnie, nie raz były długie przerwy, a po czasie przypominało się mi, że jest to ciekawe zajęcie.

Od około roku powróciłam do regularnego haftowania. Głównie dlatego, że zaszłam w ciążę i siedząc w domu nudziłam się.
Teraz czas mam troszkę ograniczony, ale każdą wolną chwilę staram się poświęcić na haft. Tym bardziej, że szykuję obraz dla siostry, ale o tym już w kolejnych postach.

Serdecznie zapraszam i zachęcam do komentowania.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Serdecznie zapraszam do komentowania :)